Terug!

19-07-2012 15:08

Hey! 

Zoals je ziet ben ik terug! Ik heb al een tijdje (heel lang) niet op mijn blog geweest! In die tijd heb ik heel veel inspirtie opgedaan! Over make-up, nail art, DIY's, en er is ook nog een leuke tip binnengekomen over Kawaii! (heel erg bedankt ik ben helemaal verslaafd! ♥-♥) Maar nu vraag ik me af wat jullie het leukste zouden vinden! Dus als iemand reageert zou ik dat erg fijn vinden! HIeronder nog een stukje over mijn dag:

 

Vandaag was mijn laatste schooldag waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die weten hoe oud ik ben (misschien hb je me jonger of ouder geschat). Ik ben namelijk nog maar 12. Dit was mijn laatste jaar op de basisschool. Vanmiddag was het afscheid en gisteren de musical. Het was allemaal heel leuk maar er waren ook mindere momenten. In onze klas zit een jongen en hij heeft kanker (leukemie). hij is ongeveer een maand geleden opgenomen in het ziekenhuis in Amsterdam. Ik heb hem sinds dat er ontdekt dat hij kanker heeft heb ik hem niet meer gezien. Gisteren was hij dus op onze musical een heel raar moment. hij was helemaal kaal en hij keek heel anders dan eerst. misschien herkent een van jullie dit. maar voor mij is het de enige die ik ken met kanker (gelukkig). Dus voor mij was het nieuw. De dag daarna (vandaag) was ons afscheid. we werden door de hel school uitgezwaaid en onze juf begon te huilen. Straks ga ik nog naar een klassenfeest. 

Nou dat was het wel maar nu moet ik gaan.

xoxo janneke♥

 

Onderwerp: Terug!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht